Зрада: Мосійчук В.А. — «Литовський щуряка» в Держрезерві України

У червні 2015 року особистим рішенням громадянина Литви Айвараса Абрамавічуса на посаду Голови Держрезерву України призначено Мосійчука В.А., що супроводжувалось піар-компанією з реформування галузі, імплементації Євродиректив та створення холдингу нафтопродуктів із запасами 2 млн тонн та іншими «гарними словами».

«Ми знаємо всіх щурів поіменююю…»

В. Мосійчук

Після свого призначення, Мосійчук В.А. розпочав впроваджувати схему та нав’язувати ідеї закладення до Державного резерву України литовського дизелю, термін зберігання якого вийшов, та яке зберігалось в Литовській агентурі нафтопродуктів (виконує функції державного резерву в Литовській Республіці).

Виконуючи завдання європейських покровителів, за протиправним задумом Мосійчука В.А. передбачалось закладення неякісного литовського дизелю із залученням відомих операторів паливно-мастильних матеріалів «Орлен Литва» та ПП «Окко-Бізнес-Контракт».

З цією метою «литовський ублажітєль» неодноразово за рахунок Української держави відвідував із своїми помічниками Литовську агентуру нафтопродуктів та потужності «Орлен Литва». Запитаємо в нього: з якою метою?

Мосійчук В.А.
Мосійчук В.А.

Важливо, що в цей період «Орлен Литва» отримало у порядку освіження, тобто заміни старого палива на нове, дизельне пальне в кількості 40 тис. тонн в Литовській агентурі нафтопродуктів. Мосійчуку В.А. залишалось лише перевезти старий дизель в Україну та закупити його за рахунок державного бюджету, як новий. Від такої операції «щуряками» планувалось отримати надприбуток – так звана маржа, яку підрахувати не тяжко, становила б близько 5 млн. доларів США.

Функція імпортування вказаного дизелю в Україну та закладення його до державного резерву Мосійчуком В.А. була покладена на ПП «Окко-Бізнес-Контракт». «Реформатори» неодноразово зустрічались із вказаного питання з ПАТ «Концерн Галнафтогаз», як в кабінеті колишнього Міністра економічного розвитку і торгівлі Айвараса Абромавічуса, так і в Голови Державного агентства резерву Мосійчука В.А.

В результаті, порушуючи тендерне законодавство, Мосійчук В.А. організував закупівлю Держрезервом за бюджетні кошти литовського дизелю в кількості 17 тис. тонн на суму близько 15 млн. доларів США у ПП «ОККО-Бізнес-Контракт» (входить в структуру ПАТ «Концерн Галнафтогаз»), що не відповідало державному стандарту України ДСТУ 4840:2007 та Документації конкурсних торгів.

З огляду на кричущі порушення законодавства Антимонопольний комітет України припинив ганебні та незаконні дії Мосійчука В.А. Відповідним рішенням № 400-р/пк-ск від 02.03.2016 Антимонопольний комітет України зобов’язав Державне агентство резерву України скасувати акцептування пропозиції ПП «Окко-Бізнес Контракт», а фактично — закупівлю старого литовського дизелю. «Щуряки» не отримали бюджетні кошти.

Нагадаємо: програма виконання Євродирективи становить 2 млн тонн!

Натомість Мосійчук В.А. знов усіх вразив, закуповуючи литовське авіаційне паливо, яке не призначене для військової авіації.

Так, Мосійчук В.А. планує закупити у ПП «Окко-Бізнес Контракт» паливо авіаційне для газотурбінних двигунів ДЖЕТ. Хтось може пояснити пану Мосійчуку В.А., що Держрезерв України здійснює закупівлі, виходячи із стратегічних потреб держави, у першу чергу, забезпечення Збройних Сил України. А згідно з нормативними документами (зокрема, ДСТУ 4796:2007) паливо авіаційне для газотурбінних двигунів ДЖЕТ призначено виключно для реактивних двигунів повітряних суден цивільної авіації.

Тил Збройних Сил України є основним споживачем палива для реактивних двигунів, зокрема військові частини Повітряних Сил, які оснащені авіаційною технікою, для якої паливом є ТС-1 або РТ.

Командири військових частин інформують про зауваження та несправності, які можуть бути пов’язані із застосуванням палива ДЖЕТ. Зокрема, після використання такого палива виникає великий наліт копоті та смол в соплах, більш інтенсивний шлейф відпрацьованих газів порівняно з використанням палива ТС-1 або РТ, невмикання форсажу двигуна через забруднення фільтра насоса-регулятора, невмикання форсажу двигуна через закоксованість пускових блоків форсажної камери згоряння.

Мосійчук В.А. хоче, щоб падали військові літаки та гинули хлопці? Невже тяжко зрозуміти, що вихід з ладу військової техніки після ДЖЕТ гарантований.

Нехай, пан Мосійчук В.А. заллє в своє Ауді (вартістю 70 тисяч доларів США – далі ще буде про КОРУПЦІЮ) 76 бензин, а не передбачений нормативною документацією 95, і поїде на ньому із помічницею, наприклад, у Рівне. Чи захоче він так ризикувати? Звісно ні, НЕ ТА МАРКА ПАЛИВА ПРИЗВЕДЕ до виходу з ладу техніки, а також людських жертв.

Що сталось коли переміг не литовський бензин?

Мосійчуком у лютому 2016 року проведено конкурсні торги із закупівлі за бюджетні кошти автомобільного бензину. 25.02.2016 року з переможцем ТОВ “Трейд Коммодіті” укладено договір № юр-2/31нп-2016 на закупівлю 3330 тонн бензину на суму 66,4 млн грн. Коли «щуряки» дізнались, що бензин не «литовський», тобто безвідкатний, а вітчизняного виробника, то створили кабальні умови для постачальника, через що ТОВ “Трейд Коммодіті” не зміг виконати умови договору.

Мосійчук В.А. навіть від претензійно-позовної роботи щодо стягнення з ТОВ «Трейд Комодіті» неустойки відмовився, не хотів афішувати свої реальні мотиви приходу на державну службу.

В результаті за 1,5 роки закладок не зроблено, у разі необхідності АТО/військові, просто цивільне населення залишаються без резервів, а ті резерви, які є, мають зворотну силу! (неякісні та мізерні).

Замість виконання передбачених Законом завдань із закладення та накопичення товарно-матеріальних цінностей, Мосійчук В.А. під гаслом «Реформи» позвільняв фахівців, взяв на роботу близьких родичів та коханок, які допомагають йому грабувати та розвалювати систему державного резерву.

Запитую: це реформатор?, це боротьба з корупцією?

Відповідь очевидна: Мосійчук В.А. – це не «ЩУР», а така гидотна «ЩУРЯКА», яка захлинулась власним піаром та, за рахунок держави, створює собі «імідж» в очах європейської спільноти, дискредитуючи Україну.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *